Fotelik BeSafe iZi Twist B i-Size RWF
Obrotowe foteliki samochodowe
- usprawniają rodzinom codzienne życie, umożliwiając im obracanie fotelika w stronę drzwi w trakcie umieszczania dziecka w foteliku
The Visionary One:
- przez montaż wyłącznie tyłem do kierunku jazdy
- płynny obrót fotelika w stronę drzwi,
- fotelik iZi Twist B i-Size pozwala dzieciom na 5x bezpieczniejsze podróżowanie w samochodzie,
- wizja BeSafe, polegającą na przewożeniu dzieci tyłem do kierunku jazdy tak długo, jak to możliwe.
THE UNIVERSAL LEVEL TECHNOLOGY™ - by zawsze zapewniać największy komfort.
- iZi Twist B i-Size jest wyekwipowany w jedyną w swoim rodzaju metodę instalacji, która jest naprawdę wyjątkowa w swojej konstrukcji:
- technologia Universal Level Technology™ rozwiązuje częsty problem, który generuje przemysł samochodowy dla fotelików montowanych tyłem - ostry kąt nachylenia kanapy samochodu.
- Aby zintegrować pasażerów do sportowych modeli samochodów, przemysł samochodowy często wyposaża pojazd w kanapy o dość ostrym kącie nachylenia.
- Dla fotelików samochodowych montowanych tyłem do kierunku jazdy efektem jest głównie pionowa pozycja siedząca, niejednokrotnie postrzegana przez rodziców jako problem przy przewożeniu dziecka.
- technologia Universal Level Technology™ wbudowana w konstrukcję bazy fotelika kładzie kres temu problemowi, ponieważ jest skonstruowana w taki sposób,za każdym razem umożliwiać dobrą, poziomą instalację fotelika, bez znaczenia jaki kąt nachylenia kanapy ma Twój samochód.
Fotelik ma sam w sobie posiada 4 pozycje regulacji, dając największy komfort dla dziecka, bez względu na wiek.
BESAFE DYNAMIC FORCE ABSORBER™
Dzięki pochłaniaczowi energii Dynamic Force Absorber™, fotelik BeSafe iZi Twist B i-Size jest wyekwipowany w najnowocześniejsze rozwiązanie umieszczone w zagłówku fotelika, które gwarantuje stosowną ochronę dla najmocniej wrażliwych części ciała dziecka.
stworzony jest ze specjalnych materiałów i konstrukcji o najróżniejszych strefach elastyczności, które stosownie pochłaniają siły w trakcie zderzenia bocznego przez zginanie się po wewnętrznej stronie, i pozostawanie bardziej sztywnym po zewnętrznej stronie.
BESAFE BABY SHELL™ - WEWNĘTRZNY MODUŁ NIEMOWLĘCY
Moduł Baby Shell™
- wkładka dla niemowląt, która przypomina pozycję i gwarantuje taką samą ochronę, jak typowy fotelika dla niemowlaka.
- posiada własną skorupię, która jest umieszczona w środku całego fotelika iZi Twist B i-Size i poduszkom w zagłówku
- moduł Baby Shell™ zapewnia uzupełniającą warstwę ochrony przed uderzeniem z boku, aby zapewnić dziecku maksymalne bezpieczeństwo.
- W module Baby Shell™ wykorzystuje się te same pasy uprzęży, co podczas używania fotelika iZi Twist B i-Size jako fotelika dla malucha - zagwarantuje to stabilność i umożliwia korzystanie z popularnego i sprawdzonego systemu magnesów Magnetic Belt Assistants™, który sprawia, iż wkładanie i wyjmowanie dziecka z fotelika jest bezproblemowe.
- Z Modułu Baby Shell™ można korzystać do momentu aż dziecko osiągnie wzrost 87 cm.
WKŁADKA BESAFE NEWBORN HUGGER™
żeby zapewnić noworodkom dodatkowy komfort i wsparcie,
- Fotelik iZi Twist B i-Size jest zaopatrzony we wkładkę Newborn Hugger™, która umieszczona jest wewnątrz modułu Baby Shell™.
- Połączenie miękkich materiałów i sprytnie umieszczona wkładka poziomująca gwarantują noworodkom otulenie i wsparcie oraz dają znakomity kąt siedzenia.
- Wkładkę Newborn Hugger ™ należy usunąć, gdy dziecko osiągnie 60 cm wzrostu albo 4 miesiące.
ZATWIERDZONY poprzez ORGANIZACJĘ AGR
- Niemieckie stowarzyszenie na rzecz zdrowych pleców, Aktion Gesunder Rücken (AGR), zatwierdza swoją pieczęcią fotelik BeSafe iZi Twist B i-Size.
- Pieczęć AGR przyznawana jest wyłącznie produktom, które przeszły szeroko zakrojone testy i weryfikacje przez niezależny komitet testowy, składający się z ekspertów z wielu dziedzin medycyny.
- W żaden sposób instytucja AGR nie idzie na ugody i nie wpływa na nią przemysł, który chce posiadać jej pieczęć.
- Widząc ich pieczęć na produkcie, jest niezależnym dowodem na to, iż jest to jeden z najlepszych w branży produktów zapewniających zdrowy rozwój pleców.
Trzy warstwy bezpieczeństwa od narodzin
- Jedyny w swoim rodzaju moduł Baby Shell™ dla unikatowej ochrony już od narodzin
- wbudowana ochrona boczna (SIP) w obudowie fotelika
- Dodatkowa ochrona boczna (SIP+) o przypasowanym profilu
- chroniący głowę dziecka zagłówek z postępowym pochłaniaczem energii Dynamic Force Absorber™
- Zdał najtrudniejszy test zderzeniowy na świecie: Plus Test
- Zgodny z najnowszą normą UN R129 (i-Size)
- Pozwala dzieciom za każdym razem podróżować 5x bezpieczniej aż do wieku ok. 4 lat
Najnowocześniejsza funkcjonalność ułatwiająca codzienne stosowanie
- System magnesów Magnetic Belt Assistants™ ułatwia wkładanie i wydobywanie dziecka z fotelika
- Łatwy dostęp do dziecka dzięki wygodnemu obrotowi fotelika w stronę drzwi
- Regulacja pochylenia fotelika realna choćby po instalacji
- Wizualne i dźwiękowe wskaźniki powiadamiające o poprawnej instalacji
- Jednoczesna regulacja zagłówka i uprzęży
jednostkowy komfort
- technologia Universal-Level-Technology™ dla optymalnej pozycji siedzącej w foteliku
- Wysokiej jakości materiały
- Wkładka Two-Fit Cushions™ dla jednostkowego dostosowania do dziecka
- nieszablonowy komfort dzięki 4 pozycjom regulacji odchylenia fotelika
- Regulacja zagłówka w 10 pozycjach by rosnąć razem z dzieckiem
- znakomity przepływ powietrza poprzez system wentylacji umieszczony w tylnej obudowie fotelika
dane technicznE:
Wzrost w pozycji stojącej: 40 - 105 cm
Waga: 0-18 kg
Wiek: od 0 miesięcy do 4 lat
Kierunek mocowania: tyłem do kierunku jazdy
Homologacja: UN R129 (i-Size)
Mocowanie: ISOfix
DLACZEGO WOLNA PRZESTRZEŃ POD BAZĄ NIE STANOWI ZAGROŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
Ponieważ fotelik został skonstruowany na wypadek najgorszych scenariuszy z kanapą, można zauważyć wolną przestrzeń pod bazą fotelika w sytuacji kanapy o ostrym kącie nachylenia. Dla konsumentów, wolna przestrzeń może powodować niepokój związany ze stabilnością fotelika, gdyż inne foteliki samochodowe przede wszystkim stykają się z kanapą. Jednak owa przestrzeń nie jest w żadnym wypadku zagrożeniem. Kanapa samochodu nie jest niesprężysta, a wykonana z miękkich tworzyw. Podczas zderzenia czołowego - które jest najczęstszym źródłem poważnych obrażeń u dzieci - kanapa samochodu tak czy inaczej napotyka na ucisk spowodowany siłami wypadku, nie dając w ten sposób stabilności ani wsparcia fotelikowi samochodowemu.
Dlatego choćby w przypadku fotelików, które stykają się z kanapą samochodu, siły wypadku rozkładają się na jego nogę wypierającą i/lub na system ISOfix i następnie na karoserię samochodu, a obrotowi fotelika zapobiega noga wypierająca albo górny pasek mocujący (top tether).
CO MÓWI REGULACJA
- Regulacja UN r 129 nie wymaga, by fotelik opierał się na kanapie samochodu.
- Zamiast tego, w przepisach określono, że montaż za pomocą systemu ISOfix musi być połączony z nogą wypierającą lub górnym paskiem mocującym (top tether) żeby zapobiec przesunięciu fotelika do przodu w trakcie zderzenia czołowego.
- Fotelik iZi Twist B i-Size jest wyekwipowany w nogę wypierającą by rozłożyć siły wypadku na podłogę samochodu i zapobiec przesunięciu fotelika w przód.
CO MOŻNA ZOBACZYĆ NA TESTACH ZDERZENIOWYCH
Na niektórych filmach video z testów zderzeniowych można zauważyć niewiele znaczący nacisk na kanapę na stanowisku testowym, co daje wrażenie jakby siły zderzenia były faktycznie rozłożone na kanapę. Jednak w tym przypadku noga wypierająca może nieco wbić się w podłogę samochodu. Niemniej jednak, rzeczywiste siły, które działają w trakcie wypadku, kierowane są na nogę wypierającą a nie na kanapę samochodu.