Menu
Zamknij

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0) - Portal Games

Gry dla dzieci

Opis

Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.
Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli choćby zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, lecz prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Zasady armii IRON GANG
jednocześnie sztab, jak i pewne jednostki armii mają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie pokaźne chcesz zapleść jak największą sieć, a może zastosować ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?
Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, iż ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który powiększa sąsiadom inicjatywę.
Łańcuchy i sieci
Szczególną zdolnością tej armii jest także możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca zaopatrzona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
lecz to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swych towarzyszy niczym medyk ale nie musi stać przy bronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.
Reakcja łańcuchowa
Innym niebanalnym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który prędki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun.
Poza tym armia wyekwipowana jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Gry dla dzieci, Gra Marvel United: Enter the Spider-Verse (polska edycja)
od 131 31

1 oferta

Gra Marvel United: Enter the Spider-Verse (polska edycja)

  • Producent Portal Games 
  • EAN 5902560384277 
Porównaj
Gry dla dzieci, Gra Stranger Things Po drugiej Stronie (edycja polska)
od 208 49

1 oferta

Gra Stranger Things Po drugiej Stronie (edycja polska)

  • Producent Portal Games 
  • EAN 5902560387674 
Porównaj
Gry dla dzieci, Gra Marvel United: Tales of Asgard (polska edycja)
od 131 91

1 oferta

Gra Marvel United: Tales of Asgard (polska edycja)

  • Producent Portal Games 
  • EAN 5902560384253 
Porównaj
Gry dla dzieci, Gra ROOT: Paczka zaciężnych podziemia Portal Games
od 46 31

1 oferta

Gra ROOT: Paczka zaciężnych podziemia Portal Games

  • Producent Portal Games 
  • EAN 5902560388640 
Porównaj
Gry dla dzieci, Gra Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie
od 154 42

1 oferta

Gra Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie

  • Producent Portal Games 
  • EAN 5902560380439 
Porównaj
Gry dla dzieci, Gra ROOT: Paczka zaciężnych maruderów Portal Games
od 77 18

1 oferta

Gra ROOT: Paczka zaciężnych maruderów Portal Games

  • Producent Portal Games 
  • EAN 5902560388633 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.