Sherlock Holmes: Zbrodnie i KarySeria sześciu gier komputerowych o Sherlocku Holmesie olśniewa miliony graczy na całym świecie już od początków tego milenium. W 2012 roku, w ostatniej odsłonie przygód słynnego detektywa, „The Testament of Sherlock Holmes”, twórcy zrezygnowali z konwencjonalnego interfejsu typu „point and click” – w konsekwencji powstała przełomowa dla całej serii gra z perspektywą trzeciej osoby, asygnowana na konsole i komputery. Tytuł zyskał podziw graczy i krytyków, pomimo małych niedoskonałości technologicznych, i przybliżył postać wspaniałego detektywa szerszemu gronu odbiorców.W odróżnieniu od poprzednich części w „Crimes and Punishments” nie jesteś zaledwie widzem, który przygląda się działaniom detektywa z boku. Dzisiaj możesz naprawdę wcielić się w postać Sherlocka Holmesa i poprowadzić własne śledztwo – a właściwie śledztwa, bo czeka cię aż sześć fascynujących spraw! Morderstwa, zaginięcia, niewiarygodne kradzieże i inne zbrodnie sprawią, że będziesz drżeć z emocji przez cały czas trwania gry, konwencjonalnie utrzymanej w klimacie powieści sir Arthura Conana Doyle’a.w przypadku każdej sprawy gracze mają pełną swobodę – zamiast wymierzać sprawiedliwość zgodnie z literą prawa mogą dokonywać wyraźnych wyborów moralnych. Każda decyzja wpływa na rozgrywkę i reputację bohatera i ma realistyczne, choć czasem nieoczekiwane konsekwencje. Gracze muszą wziąć odpowiedzialność za wszystkie swoje wybory, gdyż w grze istnieje niezwykły system działań i konsekwencji, który zmusza graczy do myślenia, nadając każdej decyzji prawdziwej głębi.W „Crimes and Punishments” gracze wcielą się w postać całkiem odmienionego Sherlocka Holmesa. Deweloperzy z Frogwares porzucili tradycyjny fason Sherlocka znany z filmów z lat 60. Na rzecz bardziej postępowego wyglądu bohatera, który znakomicie oddaje świeże cele artystyczne twórców gry.Główne właściwości: Wyciągnąwszy wnioski z sukcesu poprzedniej gry, twórcy najnowszej części, „Crimes and Punishments”, wprowadzili pokaźne zmiany w zakresie grafiki i rozgrywki. Po raz pierwszy w historii studio Frogwares porzuciło swój autorski silnik graficzny. Najnowsza część przygód Sherlocka Holmesa pozostała wytworzona przy użyciu Unreal Engine 3 produkcji Epic Games, dzięki temu jakość grafiki w obfitym stopniu przewyższa starsze odsłony. Otoczenie wygląda bardziej realistyczne i mieści więcej szczegółów, a dodatkowym atutem są aktywne oświetlenie i cienie. Co więcej, możliwe było wykorzystanie wielu technice takich jak konkretny silnik animacji odpowiadający za płynność ruchu i przejść w animacjach, cieniowanie w czasie rzeczywistym i system cząstek oraz zaawansowane efekty postprocessingu. „Crimes and Punishments” posiada 10 przeróżnych zakończeń 6 spraw, które składają się na fabułę gry – dzięki czemu rozgrywka zyskuje zupełnie nowy wymiar.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.