Menu
Zamknij

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie (opr. miękka) od 53 13

Książki dla dzieci

Opis

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym lubianym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.
Zaczniesz od tradycyjnych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa, a także Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Nauczysz się, w jaki sposób:
· konsolidować pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
· Wybierać adekwatne w struktury informacji, takie jak listy, słowniki i krotki.
· Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
· Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
· Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, żeby można było zagrać przeciwko komputerowi.
· Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod przy pomocy technik kryptograficznych.
· Debugować programy i namierzać na ogół spotykane błędy.
Analizując wnikliwie kod wszelkich prezentowanych gier zdobędziesz mocne podstawy nie tylko w Pythonie,dodatkowo w dziedzinie informatyki.
A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Tytuł oryginału: Invent your own computer games with Python
kolekcja procesu: Programowanie dla dzieci
ISBN: 9788301193225
Kod paskowy: 9788301193225
Autorzy: Sweigart Al
Tłumaczenie: Sikorski Witold, Baranowski Maciej
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 400
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.6x22.4
Głębokość (mm): 22
Waga: 0.66
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki dla dzieci, Co robi język za zębami? Poprawna polszczyzna dla najmłodszych - Agata Hącia (opr. twarda)
od 45

3 oferty

Co robi język za zębami? Poprawna polszczyzna dla najmłodszych - Agata Hącia (opr. twarda)

  • ISBN 9788301194352 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Agata Hącia 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki dla dzieci, Oficjalny podręcznik ScratchJr (opr. miękka)
od 46 48

2 oferty

Oficjalny podręcznik ScratchJr (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185329 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marina Umaschi Bers|Mitchel Resnick 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki dla dzieci, Piksele, wektory i inne stwory (opr. miękka)
od 46 48

2 oferty

Piksele, wektory i inne stwory (opr. miękka)

  • ISBN 9788301189655 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Alicja Żarowska-Mazur|Dawid Mazur 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 326 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki dla dzieci, Literatura polska w latach II wojny światowej (opr. miękka)
od 57 95

1 oferta

Literatura polska w latach II wojny światowej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301138523 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Święch Jerzy 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 584 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.