Plecak z dwiema komorami dla chłopców albo dziewczyn od 2 do 5 klasy niska waga plecaka nieelastyczne anatomiczne plecy i wielkie szelki dwie spore komory i jedna głęboka kieszeń z przodu Komiksowe fasolki, robaczki w niebiesko-zielonych kolorach - plecak do szkoły z kolekcji CODA ma wzór, który momentalnie się nie znudzi. Dwie pojemne komory pomieszczą potrzebne książki - nieprzeciętny model dla chłopaków powyżej 125 cm wzrostu. Tył plecaka jest anatomicznie wyprofilowany i usztywniany lekkim stelażem aluminiowym. System pleców w plecaku pomaga utrzymać prawidłową postawę ciała, nie obciążając kręgosłupa. Szelki są wielkie i wygodne, można je skonsolidować do dziecka poprzez wyregulowanie na górze oraz na dole. W przypasowaniu plecaka pomoże także pas piersiowy, który jest na szelkach i który też jest regulowany. Końcówki szelek posiadają magnesy - po wyregulowaniu można je przypiąć, by były estetycznie zwinięte. Znaczne szare pola to odblaski, które odbijają światło np. Samochodu. Dzięki nim dziecko jest widoczne po zmroku, bądź w niełatwych warunkach pogodowych. Przednia komora plecaka jest nieco szersza, aniżeli tylnia. Znajduje się w niej kieszonka na zamek i identyfikator. Na przodzie plecaka jest jedna głęboka kieszeń, która mieści uchwyt na klucze,za każdym razem były w jednym miejscu. Można w niej przenosić przykładowo piórnik PENN 18048 lub piórnik ETUE 18048 (nie są wyposażeniem plecaka). Dopełniające atuty plecaka: uchwyt do powieszenia plecaka na haczyku ławki uchwyt do przenoszenia plecaka w ręce spód plecaka wykonany z grubego materiału TOPDURA opornego na ścieranie, czy przeciążenia plastikowe nóżki na dnie materiał plecaka z nieprzemakalną powłoką plecak otrzymał pozytywną opinię ITC Zlin Porada: Dzieci prędko rosną, a plecak powinien być dostosowany do ich potrzeb. Dzięki górnej i dolnej regulacji szelek plecak skonsoliduje się do wymagań dziecka 9-letniego, jak i 12-letniego.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.